Podsumowanie rocznej pracy krośnieńskich policjantów
Data publikacji 29.01.2009
Odprawa z udziałem członków kierownictwa służbowego, przedstawicieli samorządu oraz instytucji współpracujących z Policją, była okazją do podsumowania efektów pracy krośnieńskich policjantów w roku 2008. Był to kolejny rok, w którym znacznie spadła przestępczość na terenie powiatu.
Odprawa z udziałem członków kierownictwa służbowego, przedstawicieli samorządu oraz instytucji współpracujących z Policją, była okazją do podsumowania efektów pracy krośnieńskich policjantów w roku 2008. Był to kolejny rok, w którym znacznie spadła przestępczość na terenie powiatu.
Dzisiejszą naradę zaszczycili swoją obecnością: Zastępca Podkarpackiego Komendanta Wojewódzkiego Policji w Rzeszowie, insp. Jan Zając, Starosta Krośnieński, Jan Juszczak oraz przedstawiciele Prezydenta Miasta Krosna, Komendanta Miejskiego PSP w Krośnie i Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie.
Spotkanie otworzył komendant miejski, mł. insp. Krzysztof Guzik, który przedstawił m.in. ogólne dane statystyczne, dotyczące przestępczości na terenie powiatu oraz wskaźniki wykrywalności w poszczególnych kategoriach przestępstw. Pan komendant omówił również najważniejsze wydarzenia z ubiegłego roku, dokonane i planowane zmiany organizacyjne oraz swoje oczekiwania i priorytety w pracy na rok 2009.
Informację tę poszerzyli zastępcy komendanta, mł. insp. Jan Szwast i nadkom. Paweł Owiński, omawiając szczegółowo pracę odpowiednio służby prewencji i ruchu drogowego oraz służby kryminalnej.
W swoich wystąpieniach zaproszeni goście podziękowali wszystkim policjantom i pracownikom cywilnym za współpracę, podkreślając wysoką ocenę pracy krośnieńskiej Policji w społeczeństwie.
Naradę podsumował insp. Jan Zając, przedstawiając ocenę pracy naszej jednostki przez kierownictwo służbowe komendy wojewódzkiej. W związku z trudną sytuacja budżetową, polecił również racjonalnie gospodarować przyznanymi środkami finansowymi.
Poniżej prezentujemy kilka przykładów, obrazujących pracę krośnieńskiej Policji.