Rusza telefon bezpieczeństwa dla turystów zagranicznych
1 czerwca rusza Telefon Bezpieczeństwa dla turystów, który w tym roku został po raz pierwszy zintegrowany z Polskim Systemem Informacji Turystycznej. W godzinach 8.00-18.00, a od 1 czerwca do 30 września w godzinach 08:00-22:00 turyści zagraniczni będą mogli uzyskać potrzebne informacje oraz pomoc w sytuacjach wymagających specjalistycznej porady. Pracownicy obsługujący Contact Center będą posługiwać się biegle językiem angielskim, niemieckim i rosyjskim.
1 czerwca rusza Telefon Bezpieczeństwa dla turystów, który w tym roku został po raz pierwszy zintegrowany z Polskim Systemem Informacji Turystycznej. W godzinach 8.00-18.00, a od 1 czerwca do 30 września w godzinach 08:00-22:00 turyści zagraniczni będą mogli uzyskać potrzebne informacje oraz pomoc w sytuacjach wymagających specjalistycznej porady. Pracownicy obsługujący Contact Center będą posługiwać się biegle językiem angielskim, niemieckim i rosyjskim.
Głównym celem „Telefonu Bezpieczeństwa” jest zapewnienie pomocy turystom zagranicznym w nagłych i trudnych dla nich sytuacjach. Brak znajomości języka i procedur w przykrych dla turysty okolicznościach i poczucie zagubienia może zaważyć w znaczący sposób na opinii o naszym kraju, mimo iż wcześniej pobyt był postrzegany, jako bardzo atrakcyjny.
W celu połączenia się z operatorem wystarczy zadzwonić pod specjalne numery infolinii:
- +48 608 599 999 i + 48 22 278 77 77, płatne zgodnie z taryfą operatora.
Komenda Główna Policji zapewnia możliwość korzystania przez osoby obsługujące telefon bezpieczeństwa z wewnętrznego numeru telefonu z centrali telefonicznej Komendy Głównej Policji, w celu bezpośredniej komunikacji z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Policji i Urzędu do Spraw Cudzoziemców.
Więcej informacji na temat „Telefonu Bezpieczeństwa dla turystów zagranicznych” można znaleźć na stronie Komendy Głównej Policji.