Wydarzenia

Posterunek Policji w Wiązownicy w nowej siedzibie

Data publikacji 20.02.2015

Policjanci z posterunku w Wiązownicy od grudnia 2014r. pracują w nowej siedzibie. W ramach umowy pomiędzy Komendą Wojewódzką Policji i Urzędem Gminy Wiązownica na potrzeby Policji został zaadaptowany budynek o powierzchni 150 m², w którym zaprojektowano funkcjonalne pomieszczenia biurowe i socjalne. Budynek spełnia wymogi w kwestii dostępności dla osób niepełnosprawnych.

Policjanci z posterunku w Wiązownicy pracują w nowej siedzibie. W ramach umowy pomiędzy Komendą Wojewódzką Policji i Urzędem Gminy Wiązownica na potrzeby Policji został zaadaptowany budynek o powierzchni 150 m², w którym zaprojektowano funkcjonalne pomieszczenia biurowe i socjalne. Budynek spełnia wymogi w kwestii dostępności dla osób niepełnosprawnych.

Dotądlokalny posterunek mieścił się w budynku urzędu gminy.

W ramach zawartego porozumienia samorząd Gminy Wiązownica przeznaczył i sfinansował adaptację i remont jednego z budynków na siedzibę posterunku. Koszt tych prac to około 450 tys. zł. Do dyspozycji Policji są dziś pomieszczenia biurowe o pow. 150 metrów kwadratowych i 2 stanowiska garażowe.

W posterunku zostały zaprojektowane pomieszczenia odpowiadające potrzebom służby: dyżurka, pokoje dla interesantów, szatnie, archiwum, pokój socjalny, pomieszczenia techniczne, umywalnie dla funkcjonariuszy, pom. gospodarcze, WC dla osoby niepełnosprawnej. Budynek spełnia wymogi dostępności dla osób niepełnosprawnych. Przed budynkiem zaprojektowano i wykonano parking dla interesantów. Układ funkcjonalny spełnia potrzeby jednostki Policji i został wykonany zgodnie z aktualnymi przepisami technicznymi.

Posterunek Policji w Wiązownicy obsługuje teren gminy Wiązownica.  Pełni w nim służbę 8 policjantów. Teren gminy to ponad 240 km kwadratowych, na którym zamieszkuje ponad 11700 mieszkańców.
 

Powrót na górę strony