Wydarzenia

NIE UCIEKAJ - kampania społeczna

Data publikacji 22.06.2011

Telefon 116 000 w sprawie zaginionego nastolatka i dziecka to główne narzędzie fundacji ITAKA w poszukiwaniach dzieci i nastolatków. Pomocy przy telefonie udzielają psychologowie i członkowie Zespołu ds. Poszukiwań i Identyfikacji. Numer 116 000 działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Można na niego dzwonić z terenu całego kraju: z każdej komórki i każdego telefonu stacjonarnego.

Telefon 116 000 w sprawie zaginionego nastolatka i dziecka to główne narzędzie fundacji ITAKA w poszukiwaniach dzieci i nastolatków. Pomocy przy telefonie udzielają psychologowie i członkowie Zespołu ds. Poszukiwań i Identyfikacji. Numer 116 000 działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Można na niego dzwonić z terenu całego kraju: z każdej komórki i każdego telefonu stacjonarnego.


Policja mielecka aktywnie włącza sie w działania fundacji ITAKA propagując kampanię społeczną pod nazwą "NIE UCIEKAJ". Więcej o tej kampanii przeczytasz tutaj. Telefon 116 000 w sprawie zaginionego nastolatka i dziecka. został uruchomiony w marcu 2009 r. przez fundację ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych oraz Telekomunikację Polską S.A. Obecnie jest to główne narzędzie fundacji ITAKA w poszukiwaniach dzieci i nastolatków. Pomocy przy telefonie udzielają psychologowie i członkowie Zespołu ds. Poszukiwań i Identyfikacji. Numer 116 000 działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Można na niego dzwonić z terenu całego kraju: z każdej komórki i każdego telefonu stacjonarnego.

 

To najpierw dorośli uciekają od wysiłku, jakim jest praca nad zachowaniem więzi rodzinnych i społecznych. To od nich dzieci uczą się, że wygodniej jest uciec od problemu niż go rozwiązywać.

 


 

  • Plakat kampanii NIE UCIEKAJ
Powrót na górę strony