„ Bezpieczna szkoła”
Policjanci zespołu ds. nieletnich po raz kolejny włączyli się w działania promujące bezpieczeństwo w szkole. Tym razem spotkania z uczniami odbyły się w Szkole Podstawowej nr 2 w Sanoku. Działania te podjęto w ramach programu „Bezpieczna szkoła” opracowanego przez pedagoga szkolnego, który do wspólnych działań zaprosił policjantów. W trakcie prelekcji funkcjonariusze opowiadali, jak należy się zachować w określonych sytuacjach.
Policjanci zespołu ds. nieletnich po raz kolejny włączyli się w działania promujące bezpieczeństwo w szkole. Tym razem spotkania z uczniami odbyły się w Szkole Podstawowej nr 2 w Sanoku. Działania te podjęto w ramach programu „Bezpieczna szkoła” opracowanego przez pedagoga szkolnego, który do wspólnych działań zaprosił policjantów. W trakcie prelekcji funkcjonariusze opowiadali, jak należy się zachować w określonych sytuacjach.
W minioną środę i czwartek policjanci odwiedzili uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 w Sanoku. Zostali tam zaproszeni przez pedagoga szkolnego, aby opowiedzieć dzieciom na temat bezpieczeństwa. Spotkania odbyły się w ramach programu „Bezpieczna szkoła” opracowanego i wdrożonego do realizacji przez Bogusławę Maks - pedagoga szkolnego. Głównym celem programu jest promowanie bezpiecznych zachowań w szkole. Policjanci przeprowadzili prelekcje w 10 klasach , łącznie uczestniczyło w nich około 300 dzieci.
Funkcjonariusze w tracie spotkania rozmawiali z uczniami na temat bezpieczeństwa w szkole oraz na podwórku szkolnym. Były także scenki, podczas których dzieci ćwiczyły odpowiednie zachowania w sytuacjach zagrożenia. Policjanci tłumaczyli, jak zachowywać się na korytarzu szkolnym, w klasie, szatni, na schodach, w jadalni i na podwórku szklonym.
Uczniowie byli bardzo aktywni. Dzieci bezbłędnie odpowiadały na zadawane pytania oraz chętnie uczestniczyły w scenkach. Na zakończenie uczniowie klas I otrzymali dyplomy ukończenia kursu pn. „Bezpieczna szkoła” .
Zarówno grono pedagogiczne, jak i uczniowie były bardzo wdzięczne policjantom za przekazanie cennych informacji.