Wydarzenia

Spotkanie z przedstawicielami sanockich urzędow i instytucji

Data publikacji 14.05.2013

Wczoraj w budynku komendy Policji odbyło się spotkanie, którego tematem przewodnim było wypracowanie procedur postępowania na wypadek zdarzeń nadzwyczajnych oraz wymiany informacji pomiędzy instytucjami. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele sanockich urzędów i instytucji.

Wczoraj w budynku komendy Policji odbyło się spotkanie, którego tematem przewodnim było wypracowanie procedur postępowania na wypadek zdarzeń nadzwyczajnych oraz wymiany informacji pomiędzy instytucjami. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele sanockich urzędów i instytucji.

 

Przedstawiciele Komendy Powiatowej Policji w Sanoku oraz zaproszeni goście spotkali się wczoraj o godz. 11. Spotkanie zainicjował I Zastępca Komendanta Powiatowego Policji w Sanoku podinsp. Łukasz Dytkowski.

 

W spotkaniu uczestniczyli: Marian Kurasz Zastępca Burmistrza Miasta Sanoka, przedstwiciele starostwa powiatowego w Sanoku Bożena Pietruszka, Zbigniew Długosz, przedstawiciele urzędów gmin powiatu sanockiego na czele z Wójtem Gminy Zarszyn Andrzejem Betlej,  Przewodnicząca III Wydziału Rodzinnego i Nieletnich Sądu Rejonowego w Sanoku Teresa Stach, Dyrektor Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej Maciej Drwięga, Dyrektor PCPR Jan Paszkiewicz, Dyrektor SP ZOZ w Sanoku  Adam Siembab, Komendant Straży Miejskiej w Sanoku Marek Przystasz oraz Kierownicy MOPS-ów i GOPS-ów z terenu powiatu sanockiego.

 

Tematem przewodnim spotkania było wypracowanie procedur postępowania w przypadku zdarzeń nadzwyczajnych, podczas których Policja musi się posiłkować pomocą ze strony instytucji i urzędów. 

 

Wspólna debata miała na celu zacieśnienie wzajemnej współpracy, polepszenie przepływu informacji pomiędzy instytucjami oraz podjęcie wiążących decyzji w kwestii udzielania pomocy na wypadek nagłego zdarzenia.

 

Powrót na górę strony