Stalowowolscy policjanci w kampanii "Pozory mylą, dowód nie"
Stalowowolscy dzielnicowi oraz policjanci z Posterunków Policji rozpoczęli kampanię edukacyjną pod nazwą "Pozory mylą, dowód nie". Jej głównymi odbiorcami są sprzedawcy napojów alkoholowych.
Stalowowolscy dzielnicowi oraz policjanci z Posterunków Policji rozpoczęli kampanię edukacyjną pod nazwą "Pozory mylą, dowód nie". Jej głównymi odbiorcami są sprzedawcy napojów alkoholowych.
Głównym celem kampanii jest edukacja sprzedawców napojów alkoholowych między innymi poprzez zwracanie uwagi, że dorosły wygląd klienta nie oznacza jego pełnoletniości. Kampania ma uświadomić także, że istotne znaczenie w przeciwdziałaniu sprzedaży alkoholu nieletnim ma właściwa postawa i reakcja dorosłych świadków takich zdarzeń.
Organizatorami kampanii są Komenda Główna Policji oraz Związek Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie. Potrwa ona do końca września tego roku.
W najbliższych dniach stalowowolscy policjanci rozmawiać będą na ten temat ze sprzedawcami napojów alkoholowych. Wręczą im także otrzymane materiały edukacyjno-informacyjne.
Więcej informacji o kampanii znajdziesz tutaj.