Kampania edukacyjna "Pozory mylą, dowód nie"
Rozpoczęła się druga edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej pod nazwą „Pozory mylą, dowód nie”, której organizatorami są Komenda Główna Policji oraz Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie.
Rozpoczęła się druga edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej pod nazwą „Pozory mylą, dowód nie”, której organizatorami są Komenda Główna Policji oraz Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie.
Chcemy przypomnieć sprzedawcom, że sprzedaż alkoholu małoletnim to przestępstwo. Chcemy również zwrócić uwagę, by sprzedawcy dokładnie sprawdzali datę urodzenia zamieszczoną na dokumencie, jakim posługuje się osoba, która kupuje alkohol. Pamiętajmy, że od stycznia 2001 roku dowody osobiste wydawane są także osobom, które nie ukończyły 18 roku życia i różnią się tylko datą ważności, bowiem wydawane są na 5 lat. W ramach kampanii policjanci w całej Polsce będą docierać do punktów sprzedaży napojów alkoholowych i przypominać o obowiązujących przepisach.