Wydarzenia

II edycja kampanii "Bezpieczna droga z radami Spongeboba".

Data publikacji 01.09.2011

Podobnie jak w ubiegłym roku 1 września będzie miała miejsce inauguracja II edycji kampanii "Bezpieczna droga z radami Spongeboba". Jest to przedsięwzięcie polskiej Policji wspólnie z dziecięcym kanałem telewizyjnym Nickelodeon. Medialnie wspierają ją także czasopisma „Mamo to ja” i „Przedszkolak”.

Podobnie jak w ubiegłym roku 1 września będzie miała miejsce inauguracja II edycji kampanii "Bezpieczna droga z radami Spongeboba". Jest to przedsięwzięcie polskiej Policji wspólnie z dziecięcym kanałem telewizyjnym Nickelodeon. Medialnie wspierają ją także czasopisma „Mamo to ja” i „Przedszkolak”.

Założeniem kampanii jest w ciekawy i zabawny sposób dotrzeć do dzieci w wieku przedszkolnym i uczniów klas 1-3 szkół podstawowych, ucząc ich zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego. Chodzi o wyrobienie u dziecka pewnych nawyków związanych z bezpiecznym zachowaniem.

Bohaterem akcji jest Spongebob – postać z kreskówki (znana i lubiana przez dzieci), który to z humorem uczy dzieci zasad zachowania się na drodze – gdzie dziecko występuje jako pieszy, rowerzysta, bądź pasażer. Jej celem jest ograniczenie liczby wypadków wśród maluchów w ich drodze do przedszkola i szkoły. "Bezpieczna Droga z Radami SpongeBoba", przez zabawę i interakcję, ma wyrabiać nawyk bezpiecznego zachowania dzieci na drodze. W ramach kampanii do dyspozycji nauczycieli i dzieci będą filmy edukacyjne, odblaski i plakaty.

 

W tym roku, specjalnie dla najmłodszych, przygotowano aplikację na telefon komórkowy - edukacyjną grę mobilną poświęconą bezpieczeństwu na drodze. Dzięki niej dzieci zapoznają się z podstawowymi zasadami bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Aplikację można pobrać ze strony www.nick.com.pl/rady, na której znajdują się także wszystkie materiały wykorzystywane w akcji „Bezpieczna droga z radami SpongeBoba” oraz gry i zabawy uczące zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Powrót na górę strony