Pracownia malarska na ustrzyckim rynku
Data publikacji 24.09.2010
Wczoraj, w słoneczne i ciepłe przedpołudnie ustrzycki deptak zamienił się w pracownię malarską. Sztuka uliczna, to nowy etap kampanii edukacyjnej „Pozory mylą, dowód nie”.
Wczoraj, w słoneczne i ciepłe przedpołudnie ustrzycki deptak zamienił się w pracownię malarską. Sztuka uliczna, to nowy etap kampanii edukacyjnej „Pozory mylą, dowód nie”.
Na ustrzyckich gimnazjalistów, którzy odpowiedzieli na zaproszenie Policji i przyszli wraz z opiekunami na ustrzycki rynek, czekały przygotowane stanowiska do malowania plakatów. Treść rysunków miała przypominać o zakazie dostępu do alkoholu osobom, które nie ukończyły 18 lat.
Kampania "Pozory mylą, dowód nie" skierowana jest do sprzedawców napojów alkoholowych i osób dorosłych, ma ona na celu zwrócenie uwagi na problem spożywania alkoholu przez dzieci i młodzież, a także wzmocnienie dezaprobaty dla tego zjawiska. Dlatego właśnie sama młodzież malując - przemówiła i apelowała o właściwą postawę i reakcję dorosłych. Prace pozostaną w rynku przez kilka dni, tam też można je oglądać, potem zostaną przekazane do szkół.